کد خبر:48821
پ


مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از مسوؤلیت شرکت در قبال تأمین و تحویل گاز مایع موردنیاز استان به شرکت های اصلی توزیع کننده این فرآورده‌ در این منطقه خبر داد.


به گزارش
روزانه نیوز، امین روستایی با اعلام این خبر افزود: در مرکز و شهرستان های استان همدان، 8 شرکت موزع شامل پرسی ایران گاز همدان، پرسی ایران گاز ملایر، بوتان گاز، ارسا گاز، صفا گاز، سامان گاز، بوتان صنعتی نهاوند، تأسیسات گاز مایع خرمرود وجود دارد که توزیع فرآورده گاز مایع را به عهده دارند.


وی با اشاره به اینکه دانستن حق مردم است از تأمین فراتر از مصرف روزانه گاز مایع استان توسط پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، گفت و افزود: توزیع عادلانه و مطلوب این فرآورده‌ نفتی بر عهده سازمان صنعت معدن و تجارت بوده و همچنین نظارت بر رعایت قیمت مصوب توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان است.


این مقام مسئول با اشاره به مطلب بالا اضافه کرد: این مجموعه در کنار عزیزان از هیچ تلاشی در ساماندهی امر و در اختیار قرار گرفتن این حامل انرژی و خدمت فوق به دست مصرف کننده مجاز و فاقد انشعاب گاز طبیعی فروگذار نمی کند.


روستایی خاطرنشان کرد: سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir مجرای قانونی و مسیر درست درخواست سیلندرهای گاز مایع LPG و دیگر فرآورده هاست.


وی تاکید کرد: سامانه مزبور برای جلوگیری از عرضه و مصرف خارج از چارچوب قانونی و قاچاق محصولات نفتی فراهم شده است.


مدیر پخش منطقه همدان اضافه کرد: ساز و کار و رویه جاری ثبت درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) در راستای صیانت از منافع مادی ملت و فراگیر شدن استفاده درست از حامل های انرژی خدادادی و البته تجدید ناپذیر ایجاد شده است.


روستایی اذعان کرد: با نظارت دقیق همکاران خدوم در سازمان های متولی قیمت، بهای مصوب هر سیلندر ۱۱ کیلویی اکنون ۲۷۹ هزار ریال است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید