کد خبر:49421
پ

استاندار همدان بر تقویت سوخت‌رسانی و تأمین انرژی مورد نیاز واحدهای تولیدی تأکید کرد.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در کارگروه استانی مدیریت انرژی، اظهار داشت:در راستای شعار سال و مطابق با فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و تأکیدات رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی برای حمایت از تولید، سوخت‌رسانی و تأمین انرژی واحدهای تولیدی در فصل سرما تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: در زمستان سال گذشته با همراهی مردم شریف استان، مدیریت خوبی در تأمین انرژی صورت گرفت و قطعی گاز نداشتیم و امسال نیز با همکاری مردم و رعایت الگوی مصرف بهینه، انرژی و سوخت جایگزین مورد نیاز تأمین خواهد شد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: برای شهروندانی که همراهی مناسبی دارند و الگوی مصرف بهینه را رعایت می‌کنند، طرح های تشویقی در نظر گرفته شده است.

قاسمی فرزاد گفت: فرهنگ‌سازی مصرف بهینه‌ی انرژی همراه با اطلاع‌رسانی طرح‌های تشویقی توسط صدا‌و‌سیما و رسانه‌ها در قالب‌های مختلف در سطح استان مورد تأکید است.

به گفته وی، دمای هوای ادارات و دستگاه‌های دولتی بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد به طور جد پیگیری شود.

استاندار همدان اعلام کرد: سیستم گرمایش در ادارات یک‌ساعت پیش از پایان ساعت اداری خاموش می‌شود و دمای ساختمان‌های ادارات و نهادها به صورت مداوم و مستمر ارزیابی شده و مورد کنترل قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید