کد خبر:50670
پ

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت:با توجه به پیش بینی ورود مسافر در ایام نوروز به استان تمهیدات لازم جهت آرد رسانی و تامین نان اندیشیده شده است.

به گزارش روزانه نیوز، سید حسین خوانساری با بیان اینکه ایام پایانی و نوروز امسال بدیل مقارن شدن با ماه مبارک رمضان متفاوت خواهد بود، افزود: بر همین اساس با توجه به پیگیری های به عمل آمده مقدار 500 کیسه آرد تحت عنوان مناسبتی جهت مصرف در این ایام جذب تا مشکلی در تامین نان شهروندان و مسافرین بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه این مقدار آرد مازاد بر سهمیه ماهانه آرد یارانه ای استان است، گفت: تامین آرد مازاد با هماهنگی اتحادیه های نانوایان شهرستانهای تابعه صورت گرفته شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد ۲۳۰ واحد نانوائی بصورت کشیک فعال خواهند بود و نسبت به پخت نان اقدام می کنند، ادامه داد: فعالیت نانوایان کشیک از روزهای پایانی سال تا 15 فروردین ماه خواهد داشت.

خوانساری تاکید کرد: به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی بازرسی از واحدهای نانوائی بصورت کیک نوروزی انجام خواهد شد

وی یاد اور شد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات، تمهیدات لازم جهت آرد رسانی به موقع به نانوایان اندیشیده شده است بر همین اساس سهمیه آرد واحدهای خبازی که در سایر ایام سال سه نوبت توزیع میگردد در این ایام بصورت دو دوره تخصیص یافته تا واحد های خبازی آرد مورد نیاز جهت پخت نان را بدون وقفه تحویل گیرند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید