کد خبر:50508
پ


مدیر کمیته امداد استان همدان برگزاری جشن توانمندسازی 3 هزار و 107 مددجوی این نهاد در سال 1402 خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده در جلسه ای که با حضور مدیران بانکهای عامل و ادارات مرتبط با امر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بصورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد گفت: کمیته امداد امام خمینی ۱۲۰ نوع خدمت ارایه می‌کند که فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار یکی از این خدمات است و روحیه توکل و امیدواری، احساس شخصیت و عزت نفس و اعتماد عمومی از فواید ایجاد اشتغال است.


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: 3 هزار و 107 خانوار مددجو که در سال 1402 خودکفا و توانمند شده اند در مجموع 168 میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت نموده اند که سهم استان در توانمند سازی مددجویان در امسال 2 هزار و 788 نفر بوده که 3 هزارو 107 نفر در 11 ماهه گذشته و یک هزار و 454 نفر در سال 1401 توانمند شده اند.


شیخی زاده اعلام داشت تسهیلات پرداخت شده 51 درصد در شهر و ما بقی در روستا پرداخت شده و 56 در صد افرادی که تسهیلات را دریافت کردند شامل زنان تحت حمایت و سرپرست خانوار بودند.


در پایان مراسم نیز به پاس همکاری در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت از حوزه معاونت اقتصادی استانداری همدان ،اداره اقتصاد و دارایی،اداره فنی و حرفه ای ،اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و بانکهای عامل با اهداء لوح ، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید