کد خبر:50749
پ

فرماندار همدان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبری معظم انقلاب، گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های مردم، سرمایه‌های خرد و حمایت‌های دولتی قطعاً در جهش تولید بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی  با بیان اینکه سهمیه اشتغال شهرستان همدان برای سال ۱۴۰۲، ۵ هزار نفر بود، افزود: تحقق ۱۱۴ درصدی و اشتغال ۶هزار ۲۵۵ نفر در  شهرستان همدان در سال ۱۴۰۲ بر اساس گزارش سامانه رصد کشور و ۹۹ درصد راستی‌آزمایی، موفقیت قابل توجهی است.

وی یادآور شد: صدور ۱۷ هزار مجوز کسب و کار با رشد ۶۵ درصدی در شهرستان همدان نیز اتفاق خوبی بود که این مهم نیز نقش قابل توجهی در جهش تولید با مشارکت مردم دارد و باید تقویت شود.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: جذب ۱۱۴ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان همدان با پرداخت حدود ۲۴ میلیارد تومان اعتبار از اقدامات مهمی بود که باید برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی گفت: شعار مورد تاکید مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۳، در واقع یک راهبرد موفق بوده که از قبل نیز مورد امتحان قرار گرفته و نتیجه داده و باید امسال مورد توجه و برنامه‌ریزی دقیق قرار گیرد و فرصت را از دست ندهیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید