کد خبر:31795
پ

فدراسیون فوتبال تاکنون اردو و یا بازی دوستانه‌ای را برای تیم ملی هماهنگ نکرده است.

به گزارش روزانه نیوز درحالی که رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از ماه آینده آغاز می‌شود و حریفان تیم ملی فوتبال ایران در حال آماده سازی هستند، اما سئول نشین‌ها هنوز هیچ اردویی را برای تیم ملی در نظر نگرفته اند.

تیم ملی فوتبال لبنان با هدایت هاسیک اردوی آمادگی را در کشور ترکیه برگزار کرده و قرار است در این اردو ۲ دیدار دوستانه برابر آنتالیا اسپور و الشمال قطر برگزار کند.

تیم ملی فوتبال عراق راهی اسپانیا شده و قرار است که بعد از آن هم در ترکیه اردو بزند.

امارات با هدایت فان مارویک در صربستان اردو زده است.

تیم ملی فوتبال سوریه هم در حلب اردو زده و قرار است که به زودی اردوی خارج از کشوری را هم برگزار کند.

تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی با تیم‌های لبنان، کره جنوبی، امارات، سوریه و عراق همگروه است.

بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از ۱۱ شهریور آغاز می‌شود که در نخستین گام تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

قرار است این دیدار را ساتو از ژاپن همراهی کند و اگر فیفا نیز مجوز برگزاری بازی‌ها در ایران را بدهد در این بازی سیستم کمک داور ویدیویی وجود خواهد داشت. همچنین فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق، اعلام کرد که بازی‌های خانگی این تیم در زمین بی طرف برگزار می‌شود.

عراق یکی از رقیب‌های ایران در مقدماتی جام جهانی محسوب می‌شود که اردو‌های خوبی را برگزار کرده و قرار است با آمادگی کامل به مسابقات بیاید.

این تیم برای صعود به جام جهانی از اکثر بازیکنان ۲ رگه و جدید خود دعوت کرده تا برای این مسابقات آماده شود./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید