کد خبر:50766
پ

جانشين انتظامي استان از دستگيري سارقان حرفه اي قطعات خودرو و کشف 42 فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ ” رضا زارعي” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو از قبيل رينگ و لاستيک و سرقت هاي متعدد داخل خودرو در شهرستان همدان موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت .

وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد سارقان در يک گروه 3 نفره با يک دستگاه خودرو پرايد اقدام به سرقت رينگ و لاسيتک و داخل خودرو در محله هاي خلوت مي کردند و با گذاشتن چوب و آجر و سنگ به زير خودرو ها و بازکردن چرخ هاي خودرو اقدام به سرقت رينگ و لاستيک مي کردند و بلافاصله از محل متواري مي شدند.

اين مقام مسئول بيان داشت: ماموران با انجام تحقيقات و بررسي هاي ميداني و انجام گشت هاي هدفمند و بازديد محل هاي سرقت سرانجام دريافتند که سارقان اکثر اوقات با يک دستگاه خودرو با پلاک مخدوش اقدام به سرقت مي کردند.

سردار زارعي گفت: در پي تلاش ماموران ، گشت کلانتري 21 استادان در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي متوجه يک دستگاه خودرو با پلاک مخدوش و دست نويس شده که بلافاصله نسبت به توقيف آن اقدام که سرنشينان خودرو به محض مشاهده مامورين از محل متواري مي شوند.

وي افزود: با تعقيب سارقان ماموران توانستند 2 نفر از آنها را دستگير و خودرو را نيز متوقف کنند که در بازرسي از خودرو يک جفت پلاک جعلي و 10 عدد چوب پرسي براي گذاشتن زير چرخ خودرو و چند عدد کارت بانکي به نام اشخاص کشف شد.

جانشين انتظامي استان بيان داشت: با هماهنگي قضايي متهمان جهت تکميل تحقيقات و رسيدگي به پرونده به همراه اموال به پليس آگاهي منتقل شدند.

سردار زارعی در خاتمه بيان داشت : سارقان در بازجويي هاي فني و تخصصي ماموران در نهايت به ارتكاب 30 فقره سرقت قطعات خودرو از قبيل لاستيک و رينگ و باطري و12 فقره سرقت داخل خودرو و جمعاً به 42 فقره سرقت معترف که در اين راستا کليه مالخران اموال مسروقه دستگير و مقداري اموال مسروقه از آنان کشف و متهمان نيز با صدرو قرار تامين كيفري روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید