کد خبر:47237
پ



معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: دوازدهمین «نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت» از ۱۵ تا ۲۱ مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.


به گزارش
روزانه نیوز، سرهنگ کامران کریمی از برگزاری «نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به عنوان دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در همدان برگزار می‌شود.

وی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان بوده و هدف از برگزاری آن توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و انتقال روحیه جهاد و مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تاکید کرد: در این نمایشگاه آثار ناشرانی از سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب فعالیت دارند، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه برای همه سلیقه‌ها و همه سطوح علمی کتاب به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: علاوه برخانواده‌ها، کتاب‌هایی ویژه کودک و نوجوان نیز در این این نمایشگاه وجود دارد.

کریمی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، افزود: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از روز شنبه ۱۵ مهر تا روز جمعه ۲۱ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برپا است.

وی خاطر نشان کرد: ناشران سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب منتشر می‌کنند، می‎توانند تا چهارم مهرماه ۱۴۰۲با مراجعه به سامانه ketab.ir برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید