کد خبر:50781
پ

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان اعلام کرد: بیش از 25 درصدی مصرف بنزین در استان همدان رشد داشته است.

به گزارش روزانه نیوز، امین روستایی با اشاره به ثبت بیش از 4 میلیون تردد در 5 روز آغازین سفرهای نوروزی سال 1403، گفت: روز 28 اسفند با ثبت رکورد مصرف 2 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین، شاهد افزایش 30 درصدی مصرف این نوع فرآورده نسبت به روزهای عادی بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به استقرار استان در کوریدور اتصال شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور ارسال محمولات بنزین از دو انبار نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر در گستره استان و مناطق همجوار، عملیات سوخت رسانی را حائز اهمیت ویژه در گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین کرده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی منطقه و تعامل اثربخش دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: با وجود افزایش 25 تا 30 درصدی مصرف بنزین در جریان سفرهای نوروزی هموطنان عزیز به استان همدان، با فعالیت جهادی سوخت رسانان، هیچ خودرویی بدون سوخت نماند.

روستایی با اشاره به تشکیل گروه های متعدد کشیک و همچنین برقراری گشت های شبانه روزی اکیپ های طرح نظارت نوروزی بر جایگاه ها، ادامه داد: امسال گشت های ناظر با مدیریت روسای نواحی تابعه از 25 اسفند 1402 با شعار “سوخت، تلاش و آبادانی” فعالیت خود را در استان آغاز کرده و تا 15 فروردین برای ارایه خدمات سوخت رسانی مطلوب مجاری عرضه را زیر نظر دارند.

وی افزود: به رسم سنت دیرینه مراسم دید و بازدید با کارکنان و سایر مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

مدیر منطقه همدان خاطر نشان ساخت: مدیران دستگاههای اجرایی استان خود را آماده می‌کنند تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و رشد تولید با مشارکت مردم گام بردارند.

در ادامه رئیس تأمین و توزیع منطقه از تأمین و ارسال بهنگام سوخت صنایع بزرگ تولیدی استان و نیروگاه ها در این مدت خبر داد.

بهزاد نصیری با تاکید بر اینکه سوخت رسانان در تعطیلات نوروز هم به صورت نوبتکاری و کشیک در محل کار حضور داشتند افزود: از مدت‌ها قبل از شروع سال، این مجموعه در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استان, برنامه ریزی لازم را برای استقبال ایمن از بهار و ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی را در دستور کار داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید