کد خبر:43034
پ

معاون گردشگری استان همدان گفت: با تلاش و همکاری فعالان گردشگری و اصناف هیچ شکایتی در نوروز امسال از سوی گردشگران ثبت نشد.

به گزارش روزانه نیوز، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به اینکه ۴۵۸ مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان از مراکز پذیرایی، تفریحی، اقامتی در نوروز امسال انجام شد، گقت: طبق آمار شکایات امسال به صفر رسیده که نشان دهنده رضایتمندی حداکثری گردشگران در استان همدان است.

علی خاکسار گفت: بازدید‌های نظارتی از مراکز اقامتی ۲۲۵ مورد، از دفاتر خدمات مسافرتی ۶۶ مورد و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی ۱۳۷ مورد بود.

او گفت: در این بازدید‌ها چهار مرکز اقامتی، ۲ دفتر خدمات مسافرتی و ۲ مرکز پذیرایی مورد تشویق قرار گرفتند.

خاکسار با بیان اینکه نظارت بر تمامی تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان همدان به‌صورت مستمر ادامه دارد گفت: ۱۲ مرکز اقامتی، یک دفتر خدمات مسافرتی و ۶ مراکز پذیرایی به منظور رعایت قوانین مربوطه از بازرسان این اداره کل تذکر گرفتند و اخطار کتبی نیز به ۲ مرکز اقامتی و مرکز پذیرایی داده شد.

او گفت: در این مدت هیچ شکایتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تور‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی و اماکن جاذبه‌های گردشگری واصل نشد.

خاکسار گفت: ستاد خدمات سفر از ۲۴ اسفند سال گذشته آغاز به کار کرد و تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی ۱۳ فروردین بیش از ۱۱۱ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان همدان ثبت شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: بیش از ۵۰ درصد این تعداد در اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، بومگردی‌ها، مجتمع‌های اقامتی و خانه مسافر‌های مجاز اسکان داده شدند و بقیه در اقامتگاه‌های غیررسمی شامل مهمانسرای ادارات و مراکز اقامتی وابسته به اداره آموزش و پرورش و مراکز اسکان اضطراری اقامت داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید