کد خبر:49105
پ

 مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در نخستین روز از زمستان امسال نیز بیش از ۱۳ میلیون و ۲۵۵ هزار مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده است.

مجید الهیاری گفت: در ۹ ماهه امسال دو میلیارد و ۸۵۵ میلیون و ۷۰۴ هزار مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۲ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به مصرف دو میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۱۳۱ هزار مترمکعبی گاز در ۹ ماهه سال گذشته، گفت: در نخستین روز از زمستان امسال نیز بیش از ۱۳ میلیون و ۲۵۵ هزار مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در آخرین روز‌های پاییز همدانی‌ها بیش از ۱۲ میلیون و ۹۹۲ هزار مترمکعب گاز مصرف کردند که به علت برودت هوا میزان مصرف در یکم دی‌ماه افزایش حدوداً سه درصدی دارد.

الهیاری با اشاره به محدودیت مصرف گاز برخی از صنایع استان گفت: میزان مصرف گاز صنایع فوق عمده استان همدان از جمله نیروگاه شهید مفتح، سیمان اکباتان و سیمان هگمتان محدود شده است، اما بقیه صنایع استان محدودیتی ندارند.

او با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ ایستگاه مربوط به صنایع در استان همدان وجود دارد و تنها برای صنایع فوق عمده که در بالا ذکر شد، محدودیت اعمال می‌شود، گفت: بخش کشاورزی و گلخانه‌های استان هیچ‌گونه محدودیتی در مصرف گاز ندارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید