کد خبر:34466
پ

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: تعداد تخلفات کشف شده ۷۳۸ مورد با ارزش ریالی ۵۲۰ میلیارد ریال که به دستگاه های تعزیراتی و قضایی ارجاع شده است.


به گزارش
روزانه نیوز، غلامحسین تقوی با اشاره ای به با بازرسی های انجام شده از ابتدای طرح نظارت بر بازار تاکنون گفت:  ۶هزار ۷۲ مورد بازرسی انجام شده که این بازرسی ها در رابطه با صنوف، بازار، فروشگاه های عرضه مرغ و گوشت، نانوایی ها ،غرفه های عرضه میوه تنظیم بازاری به طوری که می توان گفت از کل بازار بازرسی  انجام شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: حدود ۱هزار و۴۰۰تن مرغ مازاد گرم در روزهایی که تولید استان بالا بود استان ها تهران، کرج، خوزستان ارسال کردیم. 

 تقوی افزود: با توجه به جوجه ریزی هایی که در بهمن و اسفند ماه انجام‌شده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل در بهمن ماه ۳۰ درصد  در اسفند ۲۷ درصد افزایش داشتیم و طوری برنامه ریزی شده که هیچ جای نگرانی برای تامین مرغ گرم مورد نیاز ایام‌ماه مبارک‌رمضان نداریم.


وی افزود: پیگیر سهمیه جدید در حال تخصیص و درحال اخد از تهران هستیم و به محض تخصیص شروع به توزیع خواهد شد. 

تقوی در خصوص تامین اقلام اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال و تعطیلات عید نوروز گفت: میوه تنظیم بازاری بود به مقدار 1هزار 800 تن که از این میزان ۱هزار ۳۰۰ تن توزیع شده و ۵۰۰ تن باقی مانده در حال توزیع است.


وی ادامه داد:۸ هزار تن‌ برنج سهمیه داشتیم که ۵ هزار تن توزیع شده و ۳ هزار تن که اواخر اسفندتخصیص داده شده بود در حال توزیع برای ایام ماه مبارک‌رمضان است.


رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان در خصوص شکر صنف و خانوار بیان کرد:  ۱هزار ۹۰۰ تن شکر صنف و خانوار داشتیم که  کلا توزیع شده و مقداری هم الان سهمیه داریم که در حال توزیع برای ماه رمضان است از بابت شکر و روعن مورد نیاز مشکلی نداریم.


وی ادامه داد: روغن ۳هزار ۵۰۰ تن در بحث صنوف و خانوار سهمیه داشتیم که تقریبا کلا توزیع شده است، ۹۵ تن روغن مربوط به صنف باقی مانده که برای ایام رمضان برای شیرینی پزی زولبیا و بامیه در حال توزیع است.


این مقام مسئول اظهار داشت:  ۱هزار و ۷۴۰ تن گوشت و مرغ منجمد طی اسفند ماه و ایام  عید تعطیلات نوروز توزیع  گوشت مرغ منجمد برای زمان هایی و روزهایی  که مرغ کمتر بوده داشتیم و همزمان با آن حدود ۶هزار ۵۰۰ تا ۶هزار ۶۰۰ تن مرغ گرم طی ایام پایانی سال اسفند و ایام‌تعطیلات نوروز تاکنون توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در توزیع اقلام اساسی هیچ گونه مشکلی نداریم، تصریح کرد:  فروشگاه های زنجیره ای و شبکه های توزیع ،سازمان تعاونی روستایی ، تشکل ها و اتحادیه ها همه سرتاسر استان فعال بوده و یه صورت مویرگی تا دورترین نقاط استان این اقلام اساسی امسال  توزیع شده  و از بابت تامین اقلام‌مشکل خاصی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید