کد خبر:20396
پ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی بودجه ارتش جمهوری اسلامی و وزارتخانه‌های امورخارجه و اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بررسی بودجه دیگر دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون از جمله ارتش جمهوری اسلامی، وزارت امورخارجه و وزارت اطلاعات توسط نمایندگان عضو کمیسیون بررسی شد.

 

وی ادامه داد: این نهادها گزارشی از عملکرد دستگاه های خود مبتنی بر بودجه سال ۱۳۹۹ و بودجه پیش بینی شده در لایحه دولت در سال ۱۴۰۰ به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امیر سیاری، جانشین فرماندهی ارتش و معاونان وزارتخانه‌های امورخارجه و اطلاعات و همچنین نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه حضور  داشتند.

 

گفتنی است، ۱۲ آذرماه لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رییس جمهوری به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

 

از آن زمان نیز در کمیسیون‌های مختلف مجلس ابعاد این لایحه در حال بحث و بررسی است و کمیسیون تلفیق نیز از ۲۷ آذرماه که اعضای خود را شناخت، بررسی پیشنهاد نمایندگان از کمیسیون‌های مجلس را در دستور کار دارد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید