کد خبر:49023
پ


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از راه اندازی آفلاین نزدیک به 60 درصد از جایگاه های منطقه همدان خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، امین روستایی با اشاره به بروز اختلال نرم افزاری صبح امروز 27 آذر 1402، در سامانه هوشمند جایگاه های عرضه سوخت سراسر کشور، گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از بروز بحران، کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در جایگاه‌های سوخت با نواحی 8گانه تشکیل شد.


وی افزود: به دلیل اختلال در جایگاه‌های سوخت، عمده جایگاه های عرضه منطقه از حالت آنلاین خارج شده که سریعا اکیپ هایی تخصصی برای رفع اختلال و راه اندازی آفلاین مراکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال شدند و تا ساعت 12:30 امروز، نزدیک به 60 درصد این جایگاه ها در مدار خدمت رسانی قرار گرفتند.


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان در خصوص دلایل بروز اختلال، اذعان داشت: تمام گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد اما در شرایط فعلی نمی توان ادعاهای مطرح شده دشمن را تایید کرد؛ لذا نتایج نهایی بررسی ها در روزهای آتی توسط دستگاه های ذیربط به اطلاع هموطنان خواهد رسید.


روستایی با تکذیب هرگونه افزایش قیمت سوخت، تأکید کرد: سهمیه یارانه ای در کارت های سوخت محفوظ بوده و تا زمان رفع مشکل و اتصال مجدد سامانه سوخت به صورت آنلاین، سوخت با نرخ دوم عرضه خواهد شد.


وی اظهار امیدواری کرد: تیم های واکنش اضطراری منطقه از همان لحظات اولیه اختلال، وارد عمل شده و تصمیم های لازم جهت رفع اختلال و استمرار ارائه خدمات سوخت رسانی به هموطنان اتخاذ شده است.


مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل بوده و در اسرع وقتت تمام جایگاه‌ها به وضعیت عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها بعد از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود، خواستار شد: همشهریان شریف در صورت عدم نیاز ضروری به سوخت، تا اطلاع ثانوی و رفع کامل اختلال به جایگاه های عرضه فرآورده، مراجعه نکنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید