کد خبر:20748
پ

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آمادگی سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه و دسترسی آسان به سامانه نسخه نویسی الکترونیک خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز مصطفی سالاری با بیان اینکه طرح نسخه نویسی الکترونیک با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است و شاهد افزایش استفاده از این سامانه در بین مراکز درمانی طرف قرارداد هستیم، افزود: اقدامات لازم از سوی سازمان تأمین اجتماعی برای استقرار سامانه نسخه نویسی الکترونیک به طور کامل انجام شده است و  این سامانه تکمیل شده و آماده بهره برداری است و هدف و اولویت فعلی ما ترغیب و تشویق مراکز درمانی طرف قرارداد برای استفاده از این سامانه است.

 

وی با اشاره به اینکه این سازمان برای همکاری و استفاده از ظرفیت اپلیکیشن‌ها برای توسعه و تسهیل دسترسی به سامانه نسخه نویسی الکترونیک آمادگی دارد، ادامه داد: امکان نسخه نویسی آفلاین و بسیاری خدمات دیگر با کمک اپلیکیشن‌ها قابل انجام است و بستر مناسب برای این کار به زودی فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: با پیشرفت کار و استفاده بیشتر از این سامانه اهمیت و ارزش آن نیز بیشتر می‌شود و قطعا نیازمند تلاش و جدیت بیشتر برای استقرار کامل سامانه نسخه نویسی الکترونیک در کشور هستیم.

 

سالاری رصد دائمی و رفع مشکلات احتمالی سامانه نسخه نویسی الکترونیک را از اولویت‌های اصلی واحد‌های مختلف درمانی و فناوری اطلاعات این سازمان برشمرد و تصریح کرد: برای ارتقای سامانه و تسهیل استفاده از آن محدودیتی نداریم و از تمامی امکانات سازمان تأمین اجتماعی و کشور برای تکمیل این برنامه بسیار مهم استفاده می‌کنیم./ صدا و سیما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید