کد خبر:30020
پ

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه رییسی منتخب همه مردم ایران است،‌ گفت: نحله‌ها و جناح‌های سیاسی که در انتخابات رقابت کردند از این به بعد بحث رفاقت و همکاری مطرح است و همه گروه‌های سیاسی باید خود را در خدمت رئیس جمهور منتخب و دولت سیزدهم قرار دهند.

به گزارش روزانه نیوز محمود واعظی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با قدردانی از مردم که با وجود جو سازی‌ها علیه انتخابات و شرایط کرونا پای صندوق‌های رای حاضر شدند و به ندای رهبرشان پاسخ مثبت دادند، گفت: رئیس جمهور منتخب هم رئیس جمهور کسانی است که به او رای دادند، کسانی که به رقبای رای دادند و همچنین همه مردم ایران که حتی رای نداده اند و منتخب همه مردم ایران است.

اعضای دولت تا روز ۱۳ مرداد هر آنچه می‌توانند باید تلاش کنند

رییس دفتر رییس جمهوری اظهار کرد: اعضای دولت تا روز ۱۳ مرداد هر آنچه می‌توانند باید تلاش کنند تا انتقال قدرت را داشته باشیم. در این زمینه همه گزارش‌ها، اطلاعات و تجربیات و حتی برنامه‌هایی که برای آینده است، باید صادقانه و شفاف در خدمت شخص رئیس جمهور منتخب و مجموعه‌ای که ایشان دارند و در آینده وزرا و همکارانی که در دولت یازدهم هستند، منتقل شود.

وی ادامه داد: حتی باید گام دیگری برداریم تا برای ماه‌های اول که دولت سیزدهم جا می‌افتد مقدماتی را فراهم شود تا راحت‌تر کار کنند و معاونان و مسئولان را انتخاب کنند.

واعظی اضافه کرد: هم در بخش داخلی و هم خارجی باید تلاش کنیم و امیدواریم مردم همکاری کنند و خواهش می‌کنم نحله‌ها و جناح‌های سیاسی که در انتخابات رقابت کردند از این به بعد بحث رفاقت و همکاری مطرح است و همه گروه های سیاسی باید خود را در خدمت رئیس جمهور منتخب و دولت سیزدهم قرار دهیم.

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: هرچه به دولت سیزدهم رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم، به مردم خود کمک کرده‌ایم و امیدوارم با روحیه همدلی، همفکری، انسجام و وحدت مشکلات مردم در آینده کمتر شود و مشکلات فعلی هم از بین برود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید