کد خبر:29418
پ

 مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدمنتون گفت: از هفته آینده اردوی تیم ملی پارابدمینتون را برگزار خواهیم کرد و این برنامه به طور مستمر تا زمان برگزاری رقابت‌های بحرین ادامه خواهد داشت.

به گزارش روزانه نیوز علی موذن تصریح کرد: این اولین اردوی ما خواهد بود که به میزبانی سمنان و از ۲۱ خردادماه آغاز می شود و حسن بزرگ زاد سرمربی تیم ملی پارابدمینتون هدایت این بازیکنان را بر عهده دارد

وی با بیان اینکه این اردوها تا زمان بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ادامه یابد تا ارزیابی درستی از ورزشکاران داشته باشیم، افزود: این اردو ۴ روزه است و ۸ ورزشکار در بخش آقایان در آن حضور خواهند داشت.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدمنتون خاطر نشان کرد: این اولین اردوی ما بوده و باید در طول زمان بازیکنان را ارزیابی کنیم و برای همین اردوها به صورت مستمر دنبال می شود اما با توجه به شرایط کرونایی ممکن است شاهد تغییر زمان برگزاری رقابت‌های پاراآسیایی جوانان باشیم و باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم. فعلا آذرماه برای این رویداد اعلام شده اما باید دید در این مدت چه اتفاقاتی رقم می خورد.

مدیر تیم های ملی فدراسیون بدمنتون یادآور شد: بعد از خردادماه نیز برنامه تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را پیگیری خواهیم کرد تا برای رقابت‌های دهه مبارک فجر آماده باشند و در بهترین شرایط به مصاف رقبای خود بروند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید