کد خبر:29912
پ

 انجمن سواد رسانه‌ای ایران در پیامی با تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب، بر آمادگی این نهاد برای همکاری با وی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران، در پیام اعضا و هیات مدیره این انجمن خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی به ‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه آرای ملت شریف، سرفراز و غیور ایران اسلامی، در شرایط جنگ نابرابر رسانه ای کشورهای غربی و عربستان سعودی علیه ملت ایران، به  محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و به نمایندگی از جامعه سواد رسانه‌ای کشور برایتان در این جایگاه خطیر توفیق خدمت‌رسانی و پیشرفت و آبادانی این مرز پرگوهر را از درگاه ایزد سبحان مسئلت داریم.

اعضای انجمن سواد رسانه ای ایران در ادامه تاکید کردند: آنچه به‌وضوح نمایان است مشارکت آگاهانه و هوشمندانه مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات فریبکارانه و اغواگرایانه رسانه‌های معاند نشانی از افزایش سواد رسانه ای ملت ایران و نمادی از پیروزی درایت و بصیرت بر جهل و گمراهی بود.

هیات مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران در ادامه با تاکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه ای تمام اقشار و گروه ها اعلام کردند: توسعه فرهنگی و رسانه‌ای برای تعالی آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ضرورتی است که برای دستیابی به آن انجمن سواد رسانه‌ای ایران آمادگی دارد با حمایت دولت سیزدهم تمام ظرفیت‌های انسانی، علمی و فکری خود را بسیج کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار شد.

در انتخابات ریاست‌جمهوری، سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای مردم به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی است

انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی با عضویت فعالان بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی در حوزه سواد رسانه ای است که در حوزه آموزش، پژوهش، برنامه سازی رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی با مضمون سواد رسانه ای و رتبه بندی مدارس، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور ایران از نظر میزان توجه به موضوع سواد رسانه ای فعالیت می‌کند.

این انجمن هر ساله نسبت به اهدای نشان سواد رسانه ای به چهره های ماندگار این عرصه و اهدای نشان مسئولیت اجتماعی به اشخاص حقیقی و حقوقی که امکانات مادی و معنوی خود را در راه افزایش سواد رسانه ای جامعه به کار گرفته اند، اقدام می‌کند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید