کد خبر:51336
پ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از راه‌اندازی اتاق فکر کشاورزی‌ در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد و گفت: اتاق فکر کشاورزی خودجوش با رویکرد خروجی محور و ثبت ایده‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش روزانه نیوز، رضا بهراملو از راه‌اندازی اتاق فکر سازمان جهاد کشاورزی در استان خبر داد و اظهار کرد: اتاق فکر کشاورزی با هدف جهش تولید ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق جهش تولید باید ایده‌های کاربردی ارائه دهیم افزود: اتاق فکر کشاورزی خودجوش با رویکرد خروجی محور و ثبت ایده‌ها راه‌اندازی شده به طوری که ایده‌های عملیاتی به فضای تولید منتقل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه اتاق فکر با حضور همکاران جهادی سازمان جهاد، مرکز تحقیقات کشاورزی، محققان و کشاورزان صاحب نظر هر هفته برگزار می‌شود تصریح کرد: پیشنهادها و ایده‌ها پس از بررسی در این اتاق وارد عرصه تولید می‌شود.

وی در ادامه به تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی در اتاق فکر کشاورزی اشاره کرد و گفت: کمیته تخصصی تولیدات دام، طیور و شیلات، تولیدات گیاهی، صنایع توسعه روستایی، آب و خاک و امور اراضی و سرمایه گذاری، بازرگانی و توسعه صادرات شماری از این کمیتهاست.

بهراملو همچنین خاطرنشان کرد: کمیته دانش، فناوری و ثبت ایده‌ها، نیروی انسانی و رفاه پشیبانی و مالی، بحران و پدافند غیرعامل، برون سپاری و تشکل‌ها و اطلاع رسانی، ترویج و فرهنگ‌سازی از دیگر کمیته‌های اتاق فکر کشاورزی استان است.

وی با تاکید بر اینکه هر ایده‌ای ممکن است راهگشا باشد اضافه کرد: در راستای تحقق جهش تولید باید از ۴۱ کشاورز نمونه ملی به عنوان نخبگان کشاورزی استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید