کد خبر:47838
پ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه سامانه توزيع هوشمند مرغ گرم در حال اجراست گفت: مزایای سامانه توزيع هوشمند شفافیت در حوزه تولید، کشتار و توزیع است.

به گزارش روزانه نیوز، رضا بهراملو در جمع خبرنگاران از توزیع هوشمند کالای اساسی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سامانه توزيع هوشمند مرغ گرم نیز در حال اجراست تا شفافیت ایجاد شود.

وی افزود: در این سامانه مرغداران، کشتارگاه و مباشرین اطلاعات روزانه را ثبت می‌کنند تا هیچ مغایرتی در بین نباشد به طوری که از عمده فروش تا خرده فروش در این سامانه اطلاعات روز را وارد می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه از مزایای سامانه توزيع هوشمند شفافیت در حوزه تولید، کشتار و توزیع است یادآور شد: مرغداران و کشتارگاه‌های استان در این حوزه به منظور مشارکت اعلام آمادگی کردند.

بهراملو با اشاره به اینکه در سامانه توزيع هوشمند سود تولیدکنندگان و مصرف کنندگان توامان با هم دیده می‌شود اضافه کرد: رعایت قیمت مصوب و سامانه توزيع مرغ گرم به جد در دستور کار استان است.

وی در ادامه تصریح کرد: اعطای مجوز به مباشرین، لازمه اجرای توزيع هوشمند کالای اساسی است و این مهم با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید