کد خبر:45156
پ

فرماندار همدان از اعلام آمادگی شرکت بریس بتن جهت همکاری در پروژه های مسکن خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی در حاشیه بازدید از شرکت بریس بتن گفت: این واحد تولیدی برجسته در بخش صنعت استان و‌ کشور با صرف سرمایه قابل تو‌جه بخش خصوصی فعال است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و اشتغال وظیفه داریم برای همکاری و رفع هر گونه مشکل از پیش روی فعالان عرصه صنعت و تولید گام برداریم.

وی با اشاره به اعلام آمادگی شرکت بریس بتن جهت همکاری در پروژه های مسکن تصریح کرد : امروز با پیگیری مدیریت ارشد استان و رفع مشکل تامین زمین شاهد فعال شدن پروژه های مسکن در همدان هستیم که این مشکل در خیلی از نقاط کشور و از جمله همدان طرح های مسکن را با مشکل مواجه کرده بود.

فرماندار همدان با بیان اینکه حدود ۲۷ هزار واحد مسکونی در همدان در حال احداث است افزود : آغاز عملیات اجرایی ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز و ۱۵ هزار مسکن محرومان در استان اهم این پروژه ها است.

مخفی با اشاره به توانمندی شرکت تولیدی بریس صنعت بتن و ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان خواستار توجه بیشتر سازمان نظام مهندسی استان، پیمانکاران و سایر متولیان طراحی و ساخت مسکن و پروژه های عمرانی به اینگونه واحدهای تولیدی شد.


گفتنی است، شرکت بتن صنعت بریس تولید کننده انواع قطعات بتنی در بخش های مختلف صنعت، راه آهن و ساختمان و یکی از بزرگترین تولید کنندگان تراورس های پیش تنیده خطوط ریلی در خاورمیانه و واحد تولید کننده دانش بنیان با برخورداری از توان و نیروهای تخصصی قابل توجه در همدان است که برای حدود یکصد نفر نیروی انسانی بطور مستقیم اشتغالزایی بهمراه داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید