کد خبر:39994
پ

فرماندار نهاوند گفت : ۷۰ باب مغازه در بلوار امام حسین(ع) نهاوند از سال ۱۳۸۳ به متقاضیان فروخته شده بود که امروز مدیر کل راه و شهرسازی سازی استان با حضور در این شهرستان خبر از تعیین تکلیف آنها داد.

به گزارش روزانه نیوز، ضرغام احمدوند در جلسه بررسی مشکلات ۷۰ دهنه مغازه در بلوار امام حسین(ع) نهاوند که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان، معاونین فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان استانی و محلی برگزار شد، گفت: باید پاسخ مطالبات مردم و مراجعه کننده ها و کسانی که از این مغازه ها خریدند را هرچند که مربوط به گذشته است، داد.

وی افزود: این موضوعات و مشکلات مربوط به سال های گذشته و سال ۸۳ است ولی مردم حق دارند و باید جواب آنها را بدهیم.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: باید مصوبات و صورت جلسه نشست امروز اجرایی و مشمول زمان نشود و هرچه سریع تر مشکلات این مغازه ها حل شود.

وی ادامه داد: مشکلات مغازه ها در این جلسه توسط کارشناسان بررسی شد و روش های حل این مشکل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و خوشبختانه تصمیمات و توافق خوبی بین شهرداری و مسکن و شهرسازی در این زمینه انجام شد.

احمدوند گفت: مشکل این واحدها با پیگیری و همکاری شهرداری و راه و شهرسازی و حضور کارشناسان ارزیابی در محل به زودی حل می شود.

وی اظهار داشت: این کار مردم است و ما وظیفه داریم که این مشکل را حل کنیم و ما باید جوابگوی مردم باشیم.

فرماندار نهاوند افزود: با توافق شهرداری و مسکن و شهرسازی و مساعدت هر دو طرف مشکل این ۷۰ دهنه به زودی انشاالله حل می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید