کد خبر:44923
پ

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: مسکن ملی شهرک پرواز همدان ظرف ۲۴ ماه باید به متقاضیان تحویل داده شود.

مسکن کوی پروازهمدان ۲۴ ماهه تحویل داده شودبه گزارش روزانه نیوز، اکبر نیکزاد در مراسم کلنگ زنی ساخت هزار واحد مسکن ملی در شهرک پرواز شهر همدان، افزود: ساخت ۱۱ هزار واحد مسکن ملی همدان همزمان با کاربری‌های تجاری و عمومی باید تحویل داده شود.

او با اشاره به اینکه این شهرک بسیار فاخر ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: پنج تا ۱۰ درصد از این واحد‌ها یعنی ۱۱۰۰ واحد به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تعلق می‌گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه در شهرک پرواز کاربری‌های تجاری درنظر گرفته شده است، گفت: قرار است ساختمان‌های تجاری فاخری احداث شود که باید همزمان با واحد‌های مسکونی تحویل داده شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه طبق قانون باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود، افزود: اعتقاد رئیس جمهور این است که نباید مسکن دغدغه خانواده‌ها شود و تأکید بر اجرای این طرح دارد.

او با بیان اینکه سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکن در کشور احداث می‌شود، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون احداث ۴۲۱ هزار واحد شهری و روستایی در کشور آغاز شده که ۱۳۱ هزار واحد تحویل داده شده و ۲۹۰ واحد در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تأکید بر اینکه کار ساخت یک میلیون واحد در سال قابل انجام است چراکه توان فنی و امکانات و نیروی انسانی وجود دارد، یادآور شد: در شهر همدان لازم بود اقدام انقلابی شود که دو ماه قبل استاندار همدان زمین استانداری را به ساخت مسکن مردم اختصاص داد.

نیکزاد با بیان اینکه در طول دو سه روز کل مجموعه نقشه برداری شد و طراحی این سایت در طول دو هفته صورت گرفت، تصریح کرد: تمام کاربری‌های عمومی مورد نیاز از جمله آموزشی و درمانی، فضای سبز طبق استاندارد، شبکه معابر و تقاطع‌ها دیده شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید