کد خبر:49441
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات، مؤسسات تجاری و مذهبی و… با فعالیت ۴۰ اکیپ شامل نفراتی از پایگاه بسیج، حراست و روابط‌عمومی این شرکت خبر داد.


مجید الهیاری با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات، مؤسسات تجاری و مکان‌های مذهبی در استان همدان، اظهار کرد: این طرح به همت حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران از ابتدای آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.


وی با بیان اینکه در طرح پایش مصرف گاز ادارات، مؤسسات تجاری و مکان‌های مذهبی استان همدان تعداد ۴۰ اکیپ شامل ۸۰ نفر از همکاران بسیجی شرکت گاز فعالیت دارند، افزود: تاکنون تعداد ۷ هزار و ۹۹ مورد پایش گاز انجام شده که تعداد ۱۵۴ مورد آن‌ها به دلیل عدم رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد اخطار دریافت کردند.


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: از مجموع پایش گاز انجام شده در استان، ۳۹ مورد ممانعت وجود داشته که اقدامات قانونی لازم برای این واحدها انجام شده است.


وی از قطع گاز تعداد ۳۰ مرکز به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه انرژی خبر داد و گفت: این مراکز بیشتر مربوط به مراکز فروش فست‌فودی با گرما تابش بوده که بعد از دریافت سه اخطار گاز آن‌ها قطع شده است.


الهیاری بیشترین پایش گاز انجام شده در مراکز اداری، تجاری و مذهبی مربوط به شهرستان کبودرآهنگ دانست و یادآور شد: هدف از اجرای طرح پایش گاز، صرفه‌جویی در مصرف این انرژی و کمک به استان‌هایی است که با کمبود آن مواجه‌اند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید