کد خبر:50725
پ

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۲۲ هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید کردند.


به گزارش روزانه نیوز،کریم ملکی در تشریح این خبر افزود: در طول این مدت تلاش شده تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه داده شود.

وی با اشاره به فروش اینترنتی بلیت غار علیصدر، اظهار کرد: مسافران می‌توانند از گیشه‌های فروش بلیت در اماکن تاریخی و گردشگری همدان از جمله آرامگاه بوعلی‌سینا، آرامگاه باباطاهر، گنج‌نامه و تپه هگمتانه و نیز دفاتر خدمات مسافرتی بلیت غار علیصدر را تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت https://ticket.alisadr.com به صورت اینترنتی بلیت غار را تهیه و ساعت بازدید خود را مشخص کنند.

ملکی درادامه از امکان خرید بلیت اینترنتی در هتل‌ها خبر نیز خبرداد.

وی اشاره کرد: این مجموعه تا پایان تعطیلات  همه روزه از ۸ صبح تا بعد از افطار پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است ولی بلیت‌فروشی فقط تا ساعت ۱۸ انجام خواهد شد و توصیه می‌شود گردشگران صبح‌ را برای بازدید از غار علیصدر انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه مرکز خدمات گردشگری این شرکت در شهر همدان آماده ارائه خدمات به مسافران است، گفت: این مرکز واقع در میدان عاشورا شهر همدان(ساختمان سابق نمایشگاه بین‌المللی) مستقر شده و مسافران و گردشگران در طول سال می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ملکی افزود: در این مرکز و هم‌چنین در غار علیصدر با همکاری انجمن راهنمایان گردشگری استان، از ظرفیت راهنماهای توانمند گردشگری برای معرفی بهتر استان و ارائه خدمات به مسافران استفاده شده و همه روزه تعدادی از راهنمایان گردشگری استان توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان غار ارائه می‌دهند.

وی با تشکر از حمایت‌های استاندار و مدیران ارشد استان، هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر و نیز اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، گفت: از همه مدیران شهرستان کبودراهنگ به ویژه هلال احمر شهرستان، اورژانس و پلیس راهور که در طول این مدت همراه ما بودند و هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همراهی شورا و دهیاری روستای علیصدر و نیز مردم این روستا را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: قطعا میزبانی شایسته از مسافران با همراهی مردم روستای علیصدر رقم خواهد خورد.

ملکی ضمن دعوت از همه گردشگران و مسافران برای بازدید از غار زیبای علیصدر، گفت: ما همه تلاش خود را انجام داده‌ایم تا زیباترین خاطره نوروزی مسافران در غار علیصدر رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید