کد خبر:50679
پ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر از برفروبی و نمک پاشی ۱۵۰ کیلومتر از راهها و گردنه های شهرستان ملایر در آخرینذساعات پایانی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 به گزارش روزانه نیوز، اسکندریانبا اشاره به بارندگی‌های گسترده و پر حجم چند روز گذشته گفت با تلاش راهداران ابگرفتگی های مقطعی در طول راهها در لحظات اولیه برطرف شد،

 وی با بیان اینکه با شروع بارش برف از بامداد چهارشنبه  برفروبی ونمکپاشی گردنهای حوزه استحفاظی بصورت ضربتی انجام شد،گفت: با تلاش جهادی راهداران جریان امد وشد در همه راهها بصورت روان در حال انجام است.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان ملایر ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و سفرهای نوروزی 50 نیروی راهدار با 33دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در 5باب راهدارخانه گردنه های برفگیر بصورت شبانه روزی مستقر وآماده خدمت رسانی به هموطنان وکاربران جادهای است.


اسکندریان گفت: با توجه به ادامه بارشها و لغزنده بودن سطح جاده ها از همه رانندگان عزیز بویژه سرنشینان کنار دست راننده خواهشمندیم با رعایت‌ وتوصیه احتیاط وقوانین راهنمایی و رانندگی در حفظ جان ومال خود ودیگران سهیم باشند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید