کد خبر:40322
پ

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: تمام مردم در عرصه جهاد تبیین باید نقش آفرینی کرده و روایت جدیدی به نام انقلاب اسلامی در برابر دشمن خلق کنند.

به گزارش روزانه نیوز، حجت الاسلام محمد هادی نظیری گفت: جهاد تبیین به عنوان محور و کانون نقطه تمرکزی سازمان تبدیل شده است و در حقیقت مأموریت محوری سازمان نوعی تبیین است.

او با بیان اینکه درگذشته روشنگری، تبلیغ، تبیین معارف دین و نظام اندیشه ناب در فضای جامعه بوده است افزود: با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که در سال‌های گذشته در باب تبیین و ضرورت جهاد تبیین فرموده‌اند نیاز به دقت بیشتری در این زمینه وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: از دو منظر می‌توان به تبیین نگاه کرد در تبیین یک نظرگاه این است که در تبیین یک پیام، یک تبیین گر، انتقال دهنده پیام و یک مخاطب به عنوان دریافت کننده وجود دارد و در واقع انتقال یک پیام از عالم به جاهل است و این یک منظر در جهاد تبیین است.

نظیری افزود: طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تمام مردم باید در عرصه تبیین نقش آفرینی کنند و این جهاد تبیین به یک عملیات برای گروه خاص جامعه که توانایی تبیین و روشنگری و بیان و انتقال بیان دارند را شامل می‌شود.

او با تاکید بر اینکه باید طرحی ایجاد کنیم که تمام مردم در این میدان بازی حضور پیدا کنند، افزود: با حضور خود یک پیام و ابر روایتی در برابر دشمن خلق کنند که نام آن انقلاب اسلامی است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان از کنش‌های مردمی نام برد و متذکر شد: باید بتوانیم از کنش‌های مردمی تولید روایت کرده و عموم مردم را در عرصه جهاد تبیین داخل کنیم و برنامه‌های این حوزه شامل حلقه اول راهبران جهاد تبیین در سراسر استان در حال انجام است و تلاش داریم رویکرد جهاد تبیین را با مکتب حاج قاسم سلیمانی ترکیب کنیم.

نظیری در پایان با بیان اینکه عملیات بسیار منسجم و قوی با کمک شبکه مردمی در سالگرد شهادت حاج قاسم و میلاد فاطمه زهرا در حال برنامه ریزی است گفت: امیدواریم بتوانیم یک فعل جمعی در فضای استان شکل دهیم و جزئیات این عملیات به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید