کد خبر:50793
پ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز موج اول بازگشت مسافران نوروزی و ثبت افزون بر ۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، مهرداد آهکی در تشریح این خبر اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ هفت میلیون ۲۵۹ هزار تردد با استفاده از ۸۰ سامانه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده است که درصد ترددهای سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: با اقدامات موثر و جهادی عوامل راهداری در رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز محورهای استان، بکارگیری تمهیدات لازم جهت ارتقاء ایمنی راهها و با همکاری پلیس راه و سایر دستگاه های مرتبط، آمار تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه پارسال تا به امروز کاهش چشمگیری داشته است و امیدوارم با همکاری کاربران جاده ای و استفاده کنندگان از راهها این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره اجرای پویش چشم براهیم، ایستگاه های سلامت و اجرای طرح ۳۰-۶۰ در استان همدان گفت: اجرای این پویش ها و طرح ها فقط با هدف آموزش،ارائه فرهنگ صحیح رانندگی،ترغیب رانندگان به استراحت کوتاه و از همه مهمتر به حداقل رسیدن تصادفات و سوانح رانندگی می باشد چرا که از نظر ما یک فقره تصادف هم بسیار زیاد است.

آهکی در پایان اعلام کرد: اولویت و هدف اصلی راهداران ارتقاء ایمنی راهها برای تردد ایمن همراه با آرامش کاربران جاده ای می باشد و این مستلزم رعایت نکات ایمنی رانندگی از سوی تمامی استفاده کنندگان از جاده ها می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید