کد خبر:50717
پ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از ارائه خدمات‌ به ۹ هزار و ۳۸۶ مسافر نوروزی تا صبح امروز خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، علی سنجربگی سوم فروردین با حضور در ستاد خدمات سفر استان همدان از اجرای ۳ طرح نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر خبر داد و گفت: ۳۵ پایگاه ثابت، موقت و تیم‌های عملیات، آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند‌.

وی ادامه داد: خدمات امداد و نجات نوروزی شامل امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و حوادث است و تیم‌های هوایی، تیم‌های جستجو و نجات، تیم واکنش سریع و کشیک‌های آماده در مراکز شعب جمعیت هلال احمر به‌ صورت شبانه‌روزی به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

سنجربگی با اعلام اینکه از ابتدای طرح، ۲۴ حادثه توسط جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است، اظهار کرد: این حوادث نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش داشته است‌‌‌.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح‌های نوروزی ۵۲ نفر در پایگاه‌های امداد و نجات، اسکان اضطراری داده شده‌اند، گفت: تاکنون ۲۴ دوره طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در همدان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: پویش ملی بهرفت‌، پایش و کنترل قند خون و فشار خون در ۱۱ نقطه ورودی استان، ایجاد فضای دوستدار کودک، خدمات اکیپ سحاب و خیمه‌های فریضه نماز از جمله فعالیت‌های طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی هستند. سنجربگی با بیان اینکه طرح هلال رحمت سومین طرحی است که این روزها در استان در حال انجام است، گفت: این طرح شامل مروجین سلامت، نیابت و سرکشی از سالمندان، پویش هلال رحمت ویژه ماه رمضان و عید نوروز، برنامه مرهم برای زائر، داوطلب‌یار امداد و نجات و پویش بشردوستی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید