کد خبر:39443
پ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود و چند برابر شدن قیمت کود و نهاده‌های دامی مشکلات کشاورزان و دامداران را حادتر و سخت‌تر کرده است بنابراین باید برای حل مشکلات آنها تلاش شود.

به گزارش روزانه نیوز،کیومرث سرمدی‌واله اظهار کرد: متأسفانه انتظاری که مجلس از وزارت جهادکشاورزی داشت، برآورده نشده و مشکلات دامداران و کشاورزان دوچندان شده است و شهرستان اسدآباد هم از این مشکلات مستثنی نیست.

وی افزود: به همین علت به همراه سایر نمایندگان مجلس مرتب به وزارت جهادکشاورزی تذکر داشتیم و پیگیریم توسط  وزیر جهاد بخشی از مشکلات قشر دامداران و کشاورزان برآورده شود و وزارت جهاد هم قول داده‌اند مشکلات را مرتفع کنند.

سرمدی‌واله در ادامه از حل مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت روستای هدف گردشگری ملحمدره و ترخین آباد ظرف چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به گردشگری بودن دو روستای ملحمدره و ترخین آباد همواره این دو روستا دارای گردشگران بسیار از سراسر کشور و نیز خارج از کشور است که مشکل اینترنت و آنتن دهی این روستاها با پیگیری لازم مرتفع شده و عملیات احداث سایت مخابراتی BTS منطقه گردشگری ملحمدره با سرعت بالایی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه دکل مخابراتی ۶۴ متری این منطقه به عنوان بلندترین دکل مخابراتی استان نصب شده و نصب دیگر تجهیزات آن در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این دکل، منطقه گردشگری ملحمدره بعد از سال ها صاحب سایت مستقل BTS مخابراتی شده و روستاهای ترخین آباد و ملحمدره از نعمت آنتن موبایل و اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

نماینده اسدآباد در خانه ملت در پایان ضمن تقدیر از امام جمعه سابق اسدآباد به واسطه خدمات ارزنده ۱۲ ساله اش در این شهرستان گفت: از ماندن حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه سابق اسدآباد در شهرستان خوشحال می‌شدیم اما در بحث منتقل شدن وی به تویسرکان تصمیم‌گیرنده دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بوده است و امیدواریم خدمات شایسته و ارزنده امام جمعه سابق اسدآباد برای شهرستان تویسرکان به عنوان امام‌جمعه این شهر نیز تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید