کد خبر:38566
پ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از مناطق مرزی، موجب افزایش حجم ترافیک و تردد خودروها در معیر ارتباطی میدان کربلا تا میدان فرودگاه شهر همدان شده است.

به گزارش روزانه نیوز ،سرهنگ غلامعلی همایی گفت : تیم های خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهر همدان، کار هدایت و نظم بخشی به تردد خودروها و برقراری انضباط ترافیکی در این مسیرها را انجام می دهند.

وی با اشاره به تلاش موثر نیروهای پلیس راهور برای پیشگیری از بروز گره های ترافیکی در سطح شهر، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از بروز ترافیک، دوربرگردان محدوده تقاطع غیر همسطح فرهنگیان شهر همدان با استفاده از موانع فیزیکی(نیوجرسی) مسدود شده و رانندگانی که از سمت شهرک مدنی قصد عزیمت به سمت چراغ قرمز را دارند برای به میدان فرودگاه بروند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از افزایش حجم ترافیک از امروز تا ۲۶ شهریور به جای مسیرهای تقاطع غیر همسطح میدان بار، بلوار آیت الله نجفی و تقاطع غیر همسطح فرهنگیان و بلوار فرودگاه از مسیرهای جایگزین برای عزیمت به مقصد استفاده کنند.

سرهنگ همایی اظهار داشت: حجم ترافیک معابر ورودی و خروجی شهر به طور معمول طی این ایام، عصرها افزایش چشمگیری پیدا می کند که با حضور نیروهای پلیس راهور ضمن برقراری نظم از بروز هر گونه گره ترافیکی در این معابر پیشگیری می شود.

وی با اشاره به عرض کم بخشی از محدوده بلوار نجفی به سمت بلوار ارتش، گفت: عرض کم این معبر با توجه به تردد گسترده زائران به سمت استان های غربی موجب افزایش بار ترافیک می شد که با همکاری دادستانی و شهرداری، ملک موجود در حاشیه این معبر تملک، تخریب و مسیر تعریض شد.

به گفته سرهنگ همایی، تقاطع غیر همسطح رسالت نیز که از هفته گذشته به منظور فعالیت های فنی مسدود شده بود، صبح امروز با حضور عوامل پلیس و شهرداری بازگشایی شد و درحال حاضر تردد در این معبر(پل روگذر) نیز جریان دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید