کد خبر:50468
پ


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی، همه علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان در کتابخانه‌های سراسر استان عضو شوند.


به گزارش روزانه نیوز، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران در کتابخانه مرکزی همدان اظهار کرد: ۱۷ اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و امسال بیستمین سالگرد تأسیس این نهاد فرهنگی اجتماعی را پشت سر می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی به این مناسبت در نظر گرفته شده است افزود: عضویت رایگان، کتابخانه گردی، کاشت نهال، نظامی خوانی و انواع رویداد‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.


مدیرکل کتابخانه‌‌های عمومی استان همدان با تاکید بر اینکه طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر استان برگزار می شود تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ با مراجعه حضوری به هر یک از کتابخانه‌های عمومی، به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شوند.


وی افزود: مخاطبان همچنین می‌توانند با مراجعه به سامانه سامان و پرتال‌های کتابخانه‌ای و دریافت کد تخفیف عضویت رایگان، به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند.


زارعی تاکید کرد: اعتبار کدهای تخفیف عضویت رایگان تا ۲۹ اسفند ماه خواهد بود و فهرست پرتال کتابخانه‌های عمومی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی نیز در نشانی www.samanpl.ir در دسترس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید