کد خبر:50438
پ

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از انتشار فراخوان نخستین جشنواره قصه گویی امام مهدی (عج) خبر داد.

معصومه ابراهیمی هژیرگفت: فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی (عج) منتشر شده، این جشنواره با مشارکت دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت، مسجد مقدس جمکران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود.

او گفت: بر اساس این فراخوان مخاطبان در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند تا ۶ اردیبهشت ماه آثار خود را در سه بخش قصه‌گویی صحنه‌ای، پادکست و قصه‌گویی نمایشی در قالب فیلم‌های دودقیقه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: توجه ویژه به قصه‌های دینی و بهره‌مندی از آموزه‌ها و معارف اهل‌بیت علیهم‌‎السلام، تولید قصه با موضوع مهدویت و امام زمان (عج) و انتقال آن به کودکان و نوجوانان با عنوان نسل ظهور، عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف برگزای این جشنواره است. همچنین فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه از دیگر اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند.

ابراهیمی هژیر گفت: لازم است شرکت کنندگان آثار خود را در قالب و مهلت تعیین شده از طریق شناسه ghessemahdavi@ در پیام‌رسان شاد یا ایتا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید