کد خبر:49221
پ


رئیس کمیته سپک تاکرا استان همدان گفت: مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با عنوان جام پهلوان امیر عفراتی امروز /پنجشنبه/ در شهر ازندریان ملایر آغاز شد.


به گزارش روزانه نیوز، سیدحامد حسینی اظهار کرد: در این پیکارها 140 ورزشکار در قالب 10 تیم از استان های مختلف کشور به مدت 2 روز رقابت دارند.


وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری شورا و شهرداری ازندریان، هیات انجمن های ورزشی و کمیته سپک تاکرا استان همدان در حال برگزاری است.


حسینی خاطرنشان کرد: تیم های شرکت کننده در 2 رشته رگو و کواد با هم رقابت می کنند تا چهره تیم های قهرمان مشخص شود ضمن اینکه قرار است نفرات برگزیده به اردوی تیم ملی دعوت شوند.


رئیس کمیته سپک تاکرا همدان ادامه داد: در گروه بندی رقابت های رشته “رگو” تیم ها در سه گروه مسابقه می دهند که در گروه الف تیم های گلستان، مرکزی و همدان ب، گروه ب: همدان الف، آذربایجن شرقی و کرمان و در گروه ج تیم های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و فارس حضور دارند.


وی افزود: در گروه بندی رقابت های رشته “کواد” نیز تیم های گلستان، مرکزی و آذربایجان شرقی در گروه الف، همدان ب، سیستان و بلوچستان و فارس در گروه ب و تیم های کرمانشاه، کرمان و همدان الف حضور دارند.


حسینی با بیان اینکه استان همدان با 2 تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، گفت: خوشبختانه با توجه به حضور ورزشکاران با استعداد و آماده در استان، شانس زیادی برای قهرمانی داریم.


وی افزود: امیدواریم در این دوره ورزشکاران با استعداد استان همدان با درخشش در این رقابت‌ها بعد از ارزیابی‌های فنی همچون سنوات قبل به اردوی تیم ملی دعوت شوند و بتوانند در تیم ملی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید