کد خبر:44154
پ

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان اعلام کرد: مطالعات جریان ترافیکی و ساماندهی معابر شهری کلید خورد.

به گزارش روزانه نیوز، وحید علی ضمیر با بیان اینکه رفع معضلات ترافیکی جزو اولویت های مهم شورای شهر و شهرداری همدان است، عنوان کرد: به منظور بررسی دقیق و مستمر جریان های ترافیکی و ساماندهی آن در معابر شهری، شهرداری همدان اقدام به مطالعات ترافیکی در نقاط مختلف شهر کرده است.

وی به اقدامات مهم در خصوص رفع مسائل ترافیکی شهر همدان اشاره کرد و افزود: یکی از اولین اقدامات در این راستا برداشت احجام ترافیک و تردد خودروها در معابر و تقاطع های شهر توسط آماربرداران است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان در ادامه تصریح کرد: آماربرداری به صورت برداشت تعداد خودرو عبوری و یا چند رقم از پلاک خودرو به صورت دستی و یا مکانیزه از ضبط صوتی و تصویری صورت می پذیرد.

این مقام مسئول در حوزه عمرانی شهرداری همدان انجام این مطالعات را اقدامی ارزنده برشمرد و اظهار داشت: این فعالیتها صرفا به منظوربرداشت اطلاعات ترافیکی بوده و در مدلسازی و شبیه سازی های مطالعات مربوط مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علی ضمیر با بیان اینکه در دو هفته پیش رو انجام مطالعات ساماندهی صورت می‌گیرد گفت: براساس مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان، برداشت آمار حجم تردد و پارک حاشیه ای در معابر محدوده آرامگاه بوعلی سینا، فردوسی، شریعتی،جهاد و محدوده تحت تاثیر مطالعات ساماندهی صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید