کد خبر:46343
پ

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان اعلام کرد: میزبان برگزاری مسابقات سراسری فوتبال فرزندان پسر کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران خواهد بود.


به گزارش
روزانه نیوز، امین روستایی، مدیر منطقه گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر 25 و زیر 17 سال، از 18 لغایت 30 مردادماه 1402 در این منطقه برگزار می شود.


وی افزود: 7 تیم شامل تیم های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت های پالایشی نفت اصفهان، بندرعباس، آبادان، کرمانشاه و امام خمینی (ره) شازند اراک در دو بازه 18 لغایت 24 (فرزندان پسر زیر 17 سال) و 24 لغایت 30 مردادماه (فرزندان پسر زیر 25 سال) در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان این مطلب که سال گذشته پخش منطقه همدان میزبان موفق اردوی انتخابی آمادگی تیم فوتبال فرزندان زیر 25 سال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بود، ادامه داد: با توجه به پیشینه ورزشی و توجه ویژه این منطقه به امر ورزش و مدال آوری کارکنان و فرزندان در رشته های مختلف ورزشی، این منطقه به عنوان میزبان این دوره از مسابقات فوتبال پالایش و ‏پخش فرآورده های نفتی ایران انتخاب شده است.


روستایی با اشاره به اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته با مجموعه ورزش شرکت ملی پالایش و پخش و نشست های داخلی متعدد برای برگزاری منظم و شایسته این مسابقات، یادآور شد: مسابقات فوتبال فرزندان پسر رده سنی زیر 17 سال نخستین بار و زیر 25 سال پالایش و پخش برای دومین بار است که در سطح کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید