کد خبر:44682
پ

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: همزمان با تغییر ساعت کار ادارات ناوگان حمل و نقل عمومی از پنج صبح در خدمت مردم است.

به گزارش روزانه نیوز، سید محمد پوروخشوری با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات جهت خدمات رسانی مطلوب ناوگان حمل و نقل عمومی به شهروندان گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته قبلی تمهیدات لازم به ویژه آمادگی رانندگان و رفع نواقص فنی اتوبوس‌ها برای جابجایی شهروندان تدارک دیده شده بود.

وی با تقدیر از همراهی و‌ همکاری پرسنل این سازمان برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان افزود: پرسنل فنی و غیر فنی حوزه اتوبوسرانی برای آماده سازی ماشین ها، تعویض روغن و تامین گازوئیل اتوبوس ها از چهار صبح سرکار حاضر بودند و با تلاش این مجموعه اتوبوس‌ها یک ربع به پنج مشغول خدمت رسانی بودند.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل شهری شهرداری همدان با تاکید بر اینکه این سازمان به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی است تصریح کرد: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس دولتی و خصوصی مشغول خدمت رسانی هستند و با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات و علیرغم تعداد کم مسافر شاهد همراهی این عزیزان بودیم.


وی به خدمات رسانی بخش تاکسیرانی اشاره کرد و افزود: برای استفاده از ظرفیت بخش تاکسیرانی و افزایش رضایتمندی رانندگان و مسافران شیفت بندی خطوط در اجرا شده که خوشبختانه با حضور بازرسان در ابتدا، میانه و انتهای خطوط مشکلی به این سازمان گزارش نشده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان یکی از برنامه های این سازمان را پایش تقاضای سفر در روزهای آینده جهت ارایه خدمات مطلوب دانست و تصریح کرد: با گذشت زمان و پایش تغییر رفتار شهروندان امکان تغییر در ظرفیت خطوط حمل و نقل عمومی وجود دارد و بنابر وظیفه ذاتی که داریم باید خدمات به بهترین شکل به شهروندان ارایه شود.

پوروخشوری بازسازی و نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی را از اقدامات مهم شهرداری همدان و این سازمان برشمرد و اظهار داشت: با پشتیبانی شهرداری همدان و برای اولین‌بار ۴۳ میلیارد تومان وام‌های کم بهره با سود ۴ درصد برای نوسازی تاکسی‌ها اختصاص داده شده است و ۱۵۰ میلیارد تومان برای افزایش ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داده شده است که ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان افزایش می‌یابد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان ضمن تاکید بر اصلاح سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: بازطراحی و باز مهندسی خطوط و استقرار پارک سوار در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید