کد خبر:44102
پ

نشست دوجانبه ای پیرامون ساخت، نوسازی وتجهیز مدارس توسط مدیران کل نوسازی و آموزش وپرورش استان برگزار شد
در این نشست مشترک موارد تخصصی درباره مدارس دولتی و غیر دولتی بحث و گفتگو شد.


به گزارش
روزانه نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان با توجه به مدت تصدی مدیرکل نوسازی استان اقدامات وی را ارزنده و مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این مدت یکساله اتفاقات خوبی رخ داده و ما این نزدیکی و هماهنگی دو اداره کل را قدر مینهیم.


محمود نقوی با اشاره به نیازهای آموزش و پرورش در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به دانش آموزان استان از نمونه فعالیت های شاخص از جمله اجرای بزرگترین مدرسه تخصصی اوتیسم کشور در همدان یادآور شد.در ادامه ایشان درخواست نمودند جلسات مستمر با مدیران آموزش و پرورش مناطق بمنظور همفزایی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مدت نسبت به طرح های در دست اجرا توضیحاتی داد.


حمید شیرازیانی با بیان اینکه اداره کل نوسازی به صورت جهادی در تلاش شبانه روزی برای انجام خدمت به مردم شریف استان بخصوص دانش آموزان و فرهنگیان عزیز استان است و در این راه موانع و مشکلات را متعهدانه برطرف کردیم تا سدی جلوی این خدمات را نگیرد.


.وی همچنین در ادامه با بیان اهمیت وجود مدارس غیر دولتی در ارائه خدمات آموزشی به مردم به موضوع ساختمان های این مدارس اشاره کرد که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش تمهیداتی صورت پذیرد تا این مدارس نیز استاندارد های لازم را برای فضای دانش آمزان فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید