کد خبر:36135
پ

مشاور عالی وزارت آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش و بازدید از حوزه علمیه برادران، خواهران و شرکت در کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان همدان وارد استان همدان شد.

   به گزارش روزانه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش و بازدید از حوزه علمیه برادران، خواهران و شرکت در کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان همدان وارد استان همدان شد.

   گفتنی است، مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در ابتدا به گلزار شهدا می‌رود و به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد سپس از حوزه علمیه خواهران بازدید و به تبادل نظر می پردازد.

   حجت الاسلام نیکزاد همچنین در این سفر در جلسه ای تحت عنوان کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان همدان شرکت می کند.

   دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش امروز همچنین از حوزه علمیه برادران همدان بازدید و به تبادل نظر می پردازد و پس از اتمام جلسه، همدان را به مقصد ملایر ترک خواهد کرد.

   شایان ذکر است، در پایان این روز کاری حجت الاسلام نیکزاد، مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش از حوزه علمیه برادران در شهرستان ملایر بازدید و همچنین در جلسه کمیته همکاری های شهرستان ملایر نیز شرکت خواهد کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید