کد خبر:40076
پ

غفاری آثار فرماندار شهرستان رزن و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا منصوری امام جمعه شهر رزن طی پیامی، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان تبریک گفتند.

به گزارش روزانه نیوز، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

شانزدهم آذرماه سالروز خلق حماسه‌های تاریخی است که هرساله شاهد بزرگداشت آن توسط دانشجویان عزیز هستیم، روزی که استکبارستیزی، از خود گذشتگی و حفظ روحیه انقلابی در سالروز ۱۶ آذر تجسمی عینیت یافته است.

شانزدهم آذر در حقیقت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز دانشجو و پاسداشت تلاش‌های مجدانه همه‌ی دانشجویان فهیم و فرهیخته این سرزمین کهن است که با برافراشتن پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی و تسخیر خاکریزهای علم‌آموزی و رساندن کشور به اوج قله‌‌های خود کفایی و اقتدار گامی استوار در راستای توسعه همه جانبه ایران اسلامی بر می‌دارند.

بدیهی است دانشگاههای ما مبدأ شئون های اجتماعی و فرهنگی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایداری کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه و دانشجویان عزیز است.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حماسه ۱۶ آذر و نیز دیگر دانشجویان شهید، مقام شامخ دانشجویان – این قشر فهیم جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است را ارج نهاده و امید دارم که جامعه دانشگاهی کشور بویژه دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.
 

علی اصغر غفاری آثار–فرماندار شهرستان رزن
علی اکبر منصوری–امام جمعه شهر رزن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید