کد خبر:49125
پ

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با عزم و اراده مدیران تحقیقات و فناوری دانشگاه، اساتید و دانشجویان رتبه شکننده نوزدهم در این حوزه را به رتبه یازدهم کشور  رسانده‌ایم.

به گزارش روزانه نیوز، محمدمهدی مجذوبی در دومین جشنواره مستقل دانشجویی پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: کسب توفیقات متعدد و ارزشمند طی دو سال گذشته، گواه پویایی و پرکاری حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه است.

به گفته وی، در یک نمونه از دستاوردهای این معاونت می‌توان به کسب توفیقاتی همچون اخذ مجوز احداث پارک علم و فناوری اشاره کرد که ۱۰ شرکت دانش‌بنیان در حال حاضر در آن مستقر هستند.

این مقام مسئول اشاره کرد: چهار مجله دانشگاه در پایگاه‌های استنادی معتبر دنیا طی دو سال گذشته نمایه شده‌اند و با این گام بلند و ارزشمند، تعداد مجلات دانشگاه که در پایگاه‌های معتبر جهان نمایه شده‌اند به ۷ مورد رسیده است.

مجذوبی همچنین از کمیته تحقیقات دانشگاه به جهت کسب رتبه دوم در بین کمیته‌های تحقیقات دانشجویی کشور قدردانی کرد و گفت: توصیه من به دانشجویان این است که به حوزه فناوری و تولید محصول ورود کنند و در گروه تولیدکنندگان معدود مقالات معتبر دنیا که مورد استناد و استفاده قرار می‌گیرند باشند.

وی تاکید کرد: باید به سمت مطالعات و تحقیقات مسأله‌محور و مأموریت‌گرا برویم و لازم است در این خصوص، دانشگاه ارتباط عمیقتری با بدنه جامعه برقرار کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید