کد خبر:45726
پ



کوی خضر در دومین روز رزمایش خدمت رسانی میزبان ویژه برنامه‌ها و خدمات رایگان کتابخانه‌های عمومی استان همدان بود.


به گزارش
روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، ویژه برنامه‌ها و خدمات رایگان کتابخانه‌های عمومی استان همدان در دورمین روز رزمایش خدمت رسانی طرح 2020 محله در دو منطقه منوچهری و خضر ادامه پیدا کرد.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: خدمات رایگان و ویژه کتابخانه‌های عمومی در دو منطقه منوچهری و خضر در دو روز 24 و 25 تیر ماه ارائه شد که در روز اول ویژه برنامه شاد و فرهنگی با حضور گروه هنری عموم حمید در منطقه منوچهری و در روز دوم در منطقه خضر برگزار شد و با استقبال کودکان و نوجوانان مواجه شد.


عاطفه زارعی افزود: نشست معرفتی با موضوع حجاب، نشست آشنایی افراد با کسب و کارهای خرد و کوچک از جمله ویژه برنامه‌های روز دوم در مدرسه بنت الهدی در کوی منوچهری و مدرسه غدیر در کوی خضر بود که در طی این دو برنامه عموم مردم منطقه با فلسفه حجاب و همچنین اصول اولیه کسب و کارهای کوچک آشنا شدند.


وی تصریح کرد: کارگاه کنترل خشم ویژه کودکان با همکاری اداره کل بهزیستی استان همدان در مدرسه غدیر برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان ادامه داد: نشست شعرخوانی با حضور شاعران برجسته استان نیز برگزار شد و افراد به خوانش شعر پرداختند.


وی خاطرنشان کرد: نشست قصه گویی و نمایشنامه خوانی ویژه کودکان نیز در این مناطق با حضور فعال کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه برگزار شد.


زارعی گفت: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، استفاده رایگان از پایگاه‌های اطلاعاتی فارسی و لاتین ویژه محققین و دانشجویان، ارائه خدمات توسط بخش نابینایان کتابخانه مرکزی همدان، برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مراجعین و … در هر دو منطقه با حضور مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی همدان انجام شد.


وی تصریح کرد: کارگاه تند خوانی با همکاری موسسات خصوصی نیز در این ویژه برنامه‌ها تدارک دیده شد و مسائل مربوط به درست خوانی و تند خوانی به ویژه برای دانش آموزان آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید