کد خبر:37758
پ

گنجنامه به عنوان منطقه گردشگری و توزیستی همدان دارای آب و هوایی خنک و مطبوع در بهار و تابستان است به طوری که هر سال علاقمندان زیادی را از  داخل و خارج به سوی خود جذب می‌کند.

به گزارش روزانه نیوز،در بین جنب و جوش و شلوغی حضور گردشگران این منطقه، بازار فعالیت چرخی‌هایی که اقدام به فروش خوراکی و تنقلات می‌کنند نیز داغ داغ است، صاحبان این کار از صبح تا پاسی از شب در گنجنامه حضور دارند و مشغول درآمدزایی، اما مشکل اینجاست که مکان مشخصی ندارند و در هر نقطه‌ای که دلشان بخواهد مستقر می‌شوند تا جایی که در بسیاری از مواقع در مسیر ورودی پارکینگ، ترافیک ایجاد می‌کنند ضمن اینکه موجب ایجاد نازیبایی در فضای بکر و دیدنی این منطقه توریستی شده‌اند بنابراین لازم است شورا و شهرداری در این خصوص اقدام عاجلی داشته باشند‌.

پیگیری این موضوع را از رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در دستور کار قرار دادیم که وی عنوان کرد: اتقاقا طی چند روز گذشته در این خصوص جلسه‌ای داشتیم و بر ساماندهی این مسئله تاکید کردیم.

علی اکبر نظری بیان کرد: ساماندهی نه تنها برای گنجنامه بلکه برای سرگذر محل فروش میوه و سبزی لازم است و باید هرچه زودتر انجام شود.

وی عنوان کرد: در این خصوص با معاون پیشگیری شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری هماهنگ شده و قول دادند این هفته هر دو منطقه را پاکسازی کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید