کد خبر:41126
پ

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان از تبدیل وضعیت استخدامی 240 نفر از کارکنان و فرزندان ایثارگران این مجموعه خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، مجتبی حمزه رستگار با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت نیروهای ایثارگر در شهرداری همدان عنوان کرد: تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر شهرداری مشمول بند «د» تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 و تبصره قانون بودجه سال 1401 کشور انجام شده و مواردی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه همدان نخستین شهری بود که طبق این قانون اقدام و به سرعت تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری را آغاز کرد گفت: در این راستا برای 240 نفر از نیروهای ایثارگر شرکتی پرونده تشکیل شد تا هرچه سریع‌تر تبدیل وضعیت شوند و پس از اینکه پرونده‌های این نیروها بررسی شد، فهرست آنها به دفتر امور شهری استانداری نیز ارسال شد.

وی افزود:برای 137 نفر از این نیروها حکم صادر شده و پرونده 103 نفر هم تکمیل شده و احکام آنها در آستانه صدور است و پرونده‌ 27 نفر نیز طبق قانون بودجه سال 1401 در حال تشکیل است تا آنها نیز تبدیل وضعیت شوند.

حمزه رستگار با اشاره به تلاش های مدیریت شهری در تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین قانون ایثارگری در سطح شهرداری همدان عنوان داشت: دستورالعمل‌های مرتبط با تبدیل وضعیت ایثارگران و تبدیل وضعیت 240 نفر از نیروها از ابتدای بخشنامه دولت تاکنون، نشان از جدیت مدیریت شهری در این موضوع دارد و اقدامات قانونی در تمام مناطق شهرداری در حال انجام است.

حمزه رستگار عنوان کرد: مجموعه شهرداری همدان به عنوان نخستین شهرداری کلان‌ شهر بین شهرداری‌ها بود که نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها اقدام کرد و به نوعی تمام این نیروها تبدیل وضعیت شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان بیشترین آمار جذب و استخدامی نیروهای خانواده شهدا و ایثارگران را دارد گفت: وظیفه ما تکریم و حمایت این قشر از جامعه است که امنیت کشور را مدیون ایثار و جانفشانی‌های آنها هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان با اشاره به برخی موانع در استخدام برخی افراد عنوان کرد: در این بین شاید برای افرادی این قانون مشمول نشده باشد یا مشکلات پرونده‌ای و یا نوع رابطه استخدامی داشته باشند که شاید انگشت شمار هستند اما می‌توان گفت که تمام وظایف قانونی خود را انجام دادیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید