کد خبر:27937
پ

رییس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو تاکید کرد که آماده برگزاری این رویداد هستیم و اکنون بر روی این موضوع متمرکز شده‌ایم.

به گزارش روزانه نیوز سیکو هاشیموتو در جلسه هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، بار دیگر بر آماده بودن توکیو برای برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک تاکید کرد.

رییس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک گفت: با توجه به اینکه برگزاری مراسم حمل مشعل المپیک تاکنون با موفقیت برگزار شده و واکنش های مثبتی دریافت کردیم، اکنون بر روی برگزاری بازی‌ها متمرکز شده ایم، همچنین دستور العمل‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در طول برگزاری بازی‌ها دنبال می شود تا  المپیک با اطمینان  و موفقیت برگزار شود.

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک نیز گفت: توکیو همچنان آماده‌ترین میزبان المپیک است، همکاری ما برای برگزاری بازی ها در شرایط ایمن ادامه دارد و هفته آینده نیز نسخه جدید دستورالعمل ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا منتشر می شود.

هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک در نشست اجرایی خود وضعیت فدراسیون جهانی وزنه برداری را  به بررسی گذاشت، آنها روند انجام اصلاح در اساسنامه فدراسیون جهانی را بررسی کردند.

این دوره از بازی ها به دلیل پاندومی کرونا در جهان با یکسال تاخیر در مردادماه سال آینده به میزبانی توکیو برگزار خواهد شد.

کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که همچنان نظارت بر اینکه اساسنامه مطابق با استانداردهای مدیریتی اصلاح شود، ادامه دارد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید