کد خبر:29124
پ

رئیس جمهور با اشاره به قطعی برق در روزهای اخیر گفت: استخراج رمز ارز از امروز تا پایان شهریور باید تعطیل شود و غیرمجاز است.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام والمسلمینحسن روحانی صبح امروز در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اینکه مردم تصمیم گیر هستند و باید خودشان انتخاب کنند، افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره به اهمیت مشارکت حداکثری اشاره داشته اند.

وی اضافه کرد: هدف اساسی ادامه مشروعت نظام با حضور مردم پای صندوق انتخابات است و همه تصمیماتی که در کشور گرفته می‌شود، اگر پشتوانه مردم را نداشته باشد، مشروعیت ندارد.

برگزاری انتخابات شکوهمند در کشور ضامن مشروعیت نظام است

رئیس جمهور با بیان اینکه برگزاری انتخابات شکوهمند در کشور ضامن مشروعیت نظام است و این اساس است، اظهار داشت: یک رئیس جمهور پس از انتخاب، تمام قرارداد‌های مهم بین المللی را باید امضا و دنبال کند و از همه مهمتر مسئول اجرای قانون اساسی است.

روحانی یان کرد: حال اگر خدایی ناکرده در یک انتخابات حضور مردم کم‌رنگ باشدو مردم برای‌شان مسائلی روشن نباشد؛ تکلیف انسجام ملی، مصلحت ملی و امنیت کشور چه می‌شود؟ حیثیت نظام در جهان چگونه خواهد بود و ابعاد این مسئله وسیع است و باید به آن‌ها فکر شود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری لوازمی دارد که باید به آن‌ها متعهد باشیم، گفت: یکی از اضلاع مهم در این راستا دولت است. الحمدلله وزارت کشور  در جریان برگزاری مقدمات انتخابات به قانون عمل کرد و مردم ثبت نام کردند. ۱۰ هزار صندوق به خاطر سلامت مردم اضافه شد و حتی زمان برگزاری انتخابات ۳ ساعت افزایش یافت؛ تمام تلاش خود را برای واکسیناسیون کردیم تا مردم با خیال راحت پای صندوق رای بیایند./میزان

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید