کد خبر:22008
پ

باشگاه اوکلند سیتی نیوزیلند اعلام کرد: که بدنبال پاندمی کرونا و محددودیت‌های مرتبط که توسط مقامات این کشور وضع شده است، این باشگاه نمی‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۰ باشگاه‌ها شرکت کند.

به گزارش روزانه نیوز باوجود تماس و ارتباط پیوسته فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با باشگاه اوکلند، فدراسیون فوتبال نیوزیلند و کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه (OFC) در روزهای اخیر، الزامات مقامات نیوزیلند در ارتباط با قرنطینه از حیطه اختیارات فیفا فراتر رفته و در نتیجه رسیدن به راه حل برای این رفع این مشکل غیرممکن بوده است.

فیفا به همراه مقامات قطری، به منظور محافظت از سلامت و ایمنی تمامی افراد دخیل در این تورنمنت، پروتکل‌های پزشکی و امنیتی جامعی را اعمال خواهد کرد.

بدنبال انصراف اوکلند، جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۰ با حضور تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی مصر، بایرن مونیخ، اولسان هیوندای، تایگرز و برنده فینال جام لیبرتادورس که برای ۳۰ ژانویه(۱۱ بهمن‌ماه) برنامه ریزی شده است، برگزار خواهد شد.

براین اساس، بازی دور اول برگزار نخواهد شد و الدحیل رقابت خود را در این تورنمنت از دور دوم آغاز خواهد کرد.

فرمت و قالب رقابت‌ها بدون تغییر خواهد بود.

قرعه کشی برای تعیین تیم‌هایی که به مصاف یکدیگر خواهند رفت، سه شنبه هفته جاری در مقر فیفا واقع در زوریخ سوئیس برگزار خواهد شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید