کد خبر:35659
پ

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهار با موضوع اوقات فراغت به ریاست فرماندار بهار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش روزانه نیوز:اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهار با موضوع اوقات فراغت به ریاست فرماندار بهار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه که با حضور نباتی فرماندار ، خدرویسی معاون اموجوانان و چاروسای رئیس گروه ستاد ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای ستاد ساماندهی شهرستان بهار برگزار شد نباتی فرماندار بهار گفت : آسیب شناسی مشکلات جوانان شهرستان توسط ستاد ساماندهی و برنامه ریزی اصولی باید از اولویت ها باشد تا اثر بخشی بهتری شکل بگیرد.
وی در ادامه گفت: ادارات فقط به طرح برنامه های عادی و مرسوم اکتفا نکرده و در پی حل مشکلات اساسی مهم جوانان باشند .
در ادامه خدر ویسی معاون امور جوانان استان نیز با تشریح فعالیت های ستاد ساماندهی و کمیته های تخصصی خواستار همکاری بیشتر ادارات با اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار به عنوان دبیر ستاد شد.
در این جلسه جعفری فرازمند سرپرست اداره ورزش و جوانان ضمنا ارائه برنامه های پیشنهادی این اداره در موضوع اوقات فراغت قول مساعد جهت ارائه خدمات به علاقمندان فعالیت های ورزشی در طول تابستان با تخفیف های ویژه را داد .
چاروسایی رئیس گروه ستاد ساماندهی امور جوانان استان نیز با تشریح فعالیت های این ستاد توضیحاتی در مورد کمیته اوقات فراغت و وظایف دستگاه های عضو پرداختند . د
ر ادامه جلسه نیز دستگاه های آموزش و پرورش ، هلال احمر، سپاه ناحیه ، فنی و حرفه ای ، امور کتابخانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی در مورد برنامه های در نظر گرفته برای اوقات فراغت ارائه نمودند . در این جلسه مقرر گردید مراسم افتتاحیه و اختتامیه اوقات فراغت با همکاری دستگاها برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید