کد خبر:35965
پ

دکتر رسولی: جلب هرچه بیشتر رضایت مردم از اهداف اصلی اجرای طرح های ارزیابی ادارات دامپزشکی این استان است.

به گزارش روزانه نیوز، دکتر محمود رضا رسولی مدیرکل دامپزشکی استان، گفت: ارزیابی عملکرد ادارات دامپزشکی استان به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات دامپزشکی می باشد.

وی اظهار داشت: هدف دیگر از این بازدیدها را ارزیابی میزان تاثیرگذاری عملکرد ادارات دامپزشکی در کاهش و وقوع  بیماری ها و ارتقای بهداشت عمومی در هر شهرستان است.

این مقام مسئول گفت: هیات ارزیابی عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستان های استان متشکل از معاونین ، بازرس ویژه و روسای ادارات ستادی مرتبط با تعریف 250 شاخص اختصاصی و عمومی عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستان ها را هر ساله مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی در ادامه به افزایش حدودا 24 نمره ای ارزیابی ادارات شهرستان در سال 1399 با نمره متوسط 915  نسبت به سال 1398 با نمره متوسط 891 می توان اشاره کرد و گفت: با ارزیابی عملکرد در صورت وجود مشکلات و ایراد، همه ادارات در سراسر استان می توانند به صورت یکنواخت و در کوتاهترین زمان ممکن به اهداف سالیانه خود برسند.

دکتر رسولی همچنین افزود: با توجه به جایگاه دامپزشکی و نقش آن در سلامت جامعه، با نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان در هر بخش و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود و ارتقاع عملکرد، گامی در جهت افزایش بهره وری و کسب رضایت ذینفعان برداشته شود.

وی کاهش موارد بیماری های دامی و بیماریهای مشترک انسان و دام را حاصل فعالیت بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی در این استان دانست و ابراز امیدواری کرد: همت تمام فعالان این حوزه ، امسال نیز موجب کاهش چشمگیر بیماری های دام و بیماری های مشترک انسان و دام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید