کد خبر:37534
پ

رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از بستری 199 بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: چهار شهرستان در همدان در شرایط قرمز کرونا قرار گرفتند.

به گزارش روزانه نیوز،جلال الدین بطحایی؛ رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد اظهار کرد: از ابتدای کرونا ۳۳ هزار و ۹۸۷ نفر به علت بیماری کرونا بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته ۴۰ بیمار سرپایی به تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان اضافه شدو از ابتدای این بیماری، تعداد به ۱۱۳ هزار و ۷۶۸ نفر بیمار سرپایی رسیده است گفت: از میان ۳۳ هزار و ۹۸۷ نفر بیمار بستری نیز خوشبختانه ۳۰ هزار و ۴۲۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تعداد فوتی‌های بیماری کرونا را در استان ۳ هزار و ۳۶۲ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۹۹ نفر از بیماران نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند که امیدواریم هرچه زودتر بهبود یابند و مرخص شوند.

وی با اشاره به اینکه تا ۱۴ مردادماه شهرستان‌های تویسرکان و بهار در شرایط زرد کرونا قرار داشتند عنوان کرد:‌ همدان، اسدآباد، ملایر و کبودراهنگ نارنجی و چهار شهرستان رزن، درگزین، فامنین و نهاوند در شرایط قرمز قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید